تو خلی به خدا!

همیشه یکی هست که آروم تر از بقیه می کنه تو بوق که دوست داره ,  همیشه یکی هست که بیشتر از همه دوست داره و کمتر از همه رو می کنه ... کی می دونه شاید اون بیشتر منو دوست داشته باشه ونگه! (این جمله از خودشه). تا حالا شده برسین به دو تا احساس کاملا متفاوت که البته بعدا کشف می شه که اینها از ریشه های شیزوفرنیت بیرون نیومده و برای خودش یه سری دلایل شرو ور ام داشته,   از قبیل اینکه یه روز دیوونه وار می خواشو روز دیگه می گی گور پدرش مگه بقیه که آخر ادعا بودن چه گلی به سرت زدن که این یکی که حتی ادعاش رو هم نداره بزنه!!(کنایه از اینکه می گه:" برام مهم نیستی!") خلاصه نمی دونم همیشه می خوام که اندازه ای که اون دوستم داره دوستش داشته باشم و البته بدون که کور خوندی حتی اگه عاشقتم باشم اگه بخوای بذاری بری میذارم بری و حتی پشتتم که نگاه کنی چشمایی که از دوریت داغونن رو کور می کنم تا نفهمی که برای همیشه منتظرتن....... دیگه اینا آخرای حرفامه که بهت می گم !! دیگه دارم عادت میکنم مثه خودت شمو دیگه نگم که دوست دارم  ,   می دونی که اگه بگم یه کاریو می کنم انجامش خواهم داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آقای مسلم سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://WWW.DAFTAR-ENSHA.BLOGSKY.COM

سلام ...
وای چقدر شما آپ کرده بودین و من نمی دونستم ... ببخشید که نشد سر بزنم
راستی من وبم رو آپیدم
می خواستم بدونید و بی خبر نمونده باشین

گر در ره شهوت و هوا خواهی رفت
کردم خبرت که بی نوا خواهی رفت

آقای مسلم پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.daftar-ensha.blogsky.com

سلام خان زهرا ...
فرا رسیدن ماه رمضان رو بهت تبریک میگم .... امیدوارم که ماه خوبی داشته باشین
من آپیدم دوست داشتم شما هم در جریان باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد