متفاوت بودن خوبه حتی اگه بگن که دیوونه ای

شاید خیلی از شما ها موقعی که با کسی که دوستش دارین دعوا کنین به این نتیجه برسین که اون شما رو دوست نداره! اما من این دفعه به یک نتیجه کاملا متفاوت دست یافتم اونم این بود که وای آخ جون چقدر منو دوست داره!آره شاید برای همه خیلی مسخره باشه که من دلم می خواد اون منو دوست داشته باشه اما نمی دونین که چه حالی میده وقتی یه نفر که کله ادعاش اینکه نسبت به هیچ پرنده و خزنده ای هیچ احساسی نداره و براش مهم نیست که دورو برش چی داره اتفاق می افته,  اون جوری مثه بچه ها نق نق کنه بعدشم قیافه بگیره و بعدشم قهر کنه . آخیش مرصی خدا بالاخره فهمیدم که دوستم داره!!!(نا گفته نماند که می دونستم). دلم نمی خواست دلشو بشکونم اما آخه اینقدر حال می داد که دوست داشت بدونه و ناراحت بود که بهش نمی گم :P خلاصه این جای خوبش بود جای بدم داره اونم اینکه عشقم بهشون برخورده حالا کی می خواد شکستگی یاش جوش بخوره الله و اعلم!! تازه از دستشم ناراحتم چونکه بدجنس تر از منه و تازشم یه خر(الاغ) لجبازم هستش , اما اشکال نره ه ه ه من خیلی دوستش دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد